laupäev, 25. juuli 2015

ELO ehk minu vahetusaasta algus!





ELO ehk eelorientatsioon on iga-aastane laager, kuhu kogunevad kokku kõik vahetusõpilased, et neid ette valmistada vahetusaastaks. Selle viivad läbi vabatahtlikud (endised VÕP'id), kes on kõige ägedamad ja toredamad inimesed maailmas. :D Nad on ülienergilised. Neid võiks kõrvutada duracell jänkudega. :D Ma loodan, et ma olen järgmisel aastal samasugune.

Meie vabatahtlikud! Paremal on Anneli ja Martin, kes olid peakorraldajad. :)


 Seekord toimus see 26.-28. juunil Kurtna Peo- ja puhkekeskuses. Põhirõhk oli loomulikult käitumine vahetusaastal (kuidas tulla toime erinevates situatsioonides jne), reeglitel ning reisikorraldusel. Algul, kui ma sinna jõudsin, mõtlesin ma küll, et kuhu ma jälle sattunud olen ning et miks ma seda ikkagi teen. Viimasel päeval tuli aga see kurb tunne sisse, et nii heade tuttavatega peab hüvasti jätma ning me kohtume alles järgmisel aastal. YFU suur pluss on jällegi see, et sa saaad megahüpersuper ägedate inimestega tuttavaks!

Päevad olid jaotatud nii, et hommikul oli palju workshop'e, õhtul aga meelelahutusprogramm. Reede õhtul mängisime  näiteks igasuguseid grupimänge, laupäeval aga toimus võistlus "Papa Pohlak otsib naist". Meid jagati kuute gruppi, igas grupis oli üks poiss, kes riietuti naiseks. Meile anti erinevaid ülesandeid, mille me pidime ära tegema. Näiteks pidime Papa Pohlakule kirjutama oodi (ülistuslaul) ning viima talle ohvrianni jne.Võitis Aristokratelits (haha).

Mina olin vasakult poolt neljanda kuti (Henriku) grupis, võitis paremal olev "neiu" Aristokratelits :D



Hästi palju tehti energizer'eid (ülifun'id mängud), lisaks söödi jube palju (sest YFU's on toit väga tähtsal kohal) ning loomulikult sisustati meie aeg workshop'idega.





"Pommirünnak" ehk kui mõni tiimar karjus "pommirünnak" pidid end kõik maha pikali visakama. Jep, seda tehti ka siis, kui me sõime. :D

"Big fat pony" ehk kõige ägedam YFU mäng





Vaata ka videot SIIN!

Minu vahetusaasta alguseni on jäänud ainult kuus päeva. Kes veel soovib kokku saada, anna teada :)

Mulle leiti ka uus pere! Sellest juba järgmises postituses.


Kelli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar