reede, 31. juuli 2015


Hei!


Istun praegu koos Marijaga Helsink'i lennujaamas ning ajaviiteks mõtlesin kirjutada natuke blogi. :) Peame kuskil 3 tundi passima, et minna Düsseldorfi lennule. Jaa me sõime siin lennujaamas seitsme eurist võileiba, mis ilmselgelt pani meid ahhetama. :D #soome
Lisaks tekkis mul pagasiga probleeme, pidin osad asjad koju saatma tagasi, aga pole hullu. Küll ma need ka tagasi saan :D Nüüd peab lootma, et ma Saksamaal oma kohvri saan tagasi, sest päris paljudel võp'idel on pagas lihtsalt kadunud.


Minu viimane kuu Eestis läks ülikiiresti. Veetsin hästi palju aega oma sõpradega ning loomulikult valmistasin end ette oma vahetusaastaks. Praegu küll tundub, et ma pole piisavalt hästi ettevalmistunud, sest iga minut tuleb mulle järjest rohkem asju meelde, mis ma näiteks maha jätsin. :D Aga pole hullu, ikka juhtub. Aitäh kõigile, kes muutsid selle suve nii meeldejäävaks. ;) Järgmisel aastal kordame!

Igastahes, eelmises postituses lubasin rääkida oma peredest lähemalt. Ega siin pikka juttu pole- olen ainult mõned meilid saatnud ning tean väääga vähe nende kohta.

Kõigepealt, kui ma Düsseldorfi jõuan, sõidan ma Dortmundi, kus toimub 3-nädalane keelelaager. Oma keelelaagri aja veedan ma perekond Dörnen'ite juures. Mul on 11-aastane õde ning 7- aastane vend. Mu hostema on õpetaja ning hostisa on advokaat.  Nii palju, kui ma oma perega suhelnud olen, on nad megatoredad ning nad ootavad mind väga-väga sinna! Aa, neile meeldib tennist ja jalgpalli mängida ning suusatada. Neile meeldib ka oma pere ja sõpradega aega veeta ning nad tegelevad ka vabatahtliku tööga. :)

Peale keelelaagrit aga lähen ma Hamburgi, kus ma hakkan elama arhitektidest vanematega ning 13-aastase õega. Tegelikult on mul ka 16-aastane õde, kuid tema viibib samal ajal oma vahetusaastal USA's. Kusjuures, see on üsna tavaline, et kui keegi perekonnast saadetakse vahetusaastale, võetakse tema asemel keegi teine enda perre.  Nad on musikaalsed (viiul ja kitarr), neile meeldib jooksmas käia ja joogaga tegeleda. Veel meeldib neile kokata ja aias aega veeta. Nad räägivad ka osaliselt prantsuse keelt, niiet äkki õpin ka mõne sõna sellest keelest ära. Ma hakkan käima Osterbek'i gümnaasiumis. Neil on üliäge tutvustav video, vaadake ka teie seda siin.


Praegu võin öelda nii palju, et mulle tundub, nagu ma oleksin unenäos ning ma lähen järjekordsele õppereisile. :D Küll see varsti mulle kohale jõuab haha. Lennukis oli küll selline tunne, et miks ma seda teen, aga Helsinkis olles on üsna kindel tunne. Või tegelt, ma ei saa ise ka aru, mida ma tunnen, haha :D  Praegu Marijaga uuime võimalikult palju Saksamaa ja Eesti kohta, sest ilmselgelt jäi meil kodune töö tegemata. :D


"Emme tahan koju" ehk tunne lennukis


#lennuk

Me võime kihla vedada, et seal töötab ka mõni eestlane :D #lennujaam



Mul on nii kaju, et teil pole sellieid sõpru, kes tulevad sinuga hommikul kell 3 lennujaama ning pärast lähevad rongiga tagasi <3 

Tallinn-Helsinki



Kelli :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar