esmaspäev, 31. august 2015

Augustikuu lõpp


Hallo!


Pole ammu midagi postitanud ja seda näitab ka minu facebookis vastamata sõnumite hulk... Vabandust, aga tänu minu edasi lükatud Hamburgi sõidule, otsustasin minna nädalaks koos teiste eestlastega laagrisse mu lemmiklinna Bippenisse. :) Teen sellest eraldi postituse, muidu läheb jälgimine liiga raskeks.


Viimane postitus oli kolmapäeval nii et hakkame sealt pihta. :) Kolmapäeval (19. augustil),  oli peaaegu tavaline kursusepäev, välja arvatud see, et ma sain teada, et pean olema Dortmunis 10. septembrini, kuna mu hostõe lend lükati edasi, sest tal puudus pere. Nüüd aga ütles mulle hostisa, et Emilia pidi hoopiski oma vahetusmaad vahetama, kuna YFU USA lihsalt ei leidnud talle pere. Nüüd sõidab ta Kanadasse, kuid see pole tema jaoks kõige perfektsem valik, kuna Ameerika oli  tema unistuste riik. Tänu minu internetipuudusele Bippenis ei tea ma, kuna ta ära sõidab. Eks see selgub varsti.
Igastahes, tol päeval olin ma omadega suhteliselt läbi, kuid neljapäeval oli meil koos hostperedega barbeque ja pidime Marijaga ettevalmistama mõned toidud. Leppisime kokku, et kõik teevad midagi enda rahvusköögist ning meie loomulikult otsustasime, et teeme kama ning kirjut koera. Peale kooli läksime materjali ostma.  Kõigepealt mõtlesime, et saame kohalikust Netto'st need asjad, aga me arvasime valesti. Saksamaal kahjuks puuduvad Kalevi küpsistele  ning marmelaadile sarnased tooted (tegelikult pidi Marija selle kaasa võtma, aga ta unustas koju :D ), niisiis pidime midagi kokku genereerima. Õnneks on mul nii hea hostema ja aitas meil siiski midagi leida ning lõpptulemus tuli üsna maitsev (vähemalt kõik kiitsid).









#näljane 



Neljapäeval ehk meie kursuse eelviimasel päeval toimus meil pisikene istumine, kus olid koos kõik hostpered ja vahetusõpilased. Kõik töid kaasa toitu ning kuulasime muusikat ning tegime pilte. Samal päeval toimus ka BVB'l mäng (4:3 BVB kasuks). Seetõttu see väga pikalt ei kestnud, kuna kõik tahtsid seda vaadata (Dortmund on tõeline jalgpallilinn). Kohtusin seal ka endise vahetusõpilasega, kes veetis oma vahetusaasta Eestis ning me saime temaga täiesti  vabalt eesti keeles suhelda. Ma loomulikul rääkisin kõikide võimlike vigadega. :D


Tüdruk, kes oli alati mulle toeks ning kellega sai tohutult nalja. Mu armas Mathilde <3

Eestlased ja soomlane

Saime kingituse õpetajatelt. Seal peal peaks olema Saksa muusika.

"See on väga-väga huvitav, mida te küll seal kasutanud olete?"
Uli, meie grammatika õpetaja ja Dogukan. :D


Estonian power. :'D
Marija, Maarie ja mina.



Kõige paremad neiud, keda ma ülekõige igatsen! :)



Reedel veetsime oma viimase kursusepäeva korrates ning hüvastijättes. Tegelikult oli ikka väga-väga kahju lahkuda, kuna kõik said selle 3 nädalaga väga kalliks. Lisaks oli mul masendus, sest kõik teised läksid juba oma year family'de juurde, mina aga pidin Dortmundi jääma. Nüüd ma küll kurb pole, sest siin on väga-väga äge (ma ausõna armastan oma Dortmundi hostpere). Reede õhtul läksin ma ka rongiga Bippenisse. :)




Eelmisest reedest selle  reedeni viibisin ma Bippenis, sellest saad lugeda SIIN.



Laupäeval (29. august) käisime me hostõe Röhnrad'i trennis jälle. Sellel korral toimus seal spordiklubi perepäev. Seal demonstreerisid kõik trennid midagi (näiteks toimus käsipalli-ning korvpallimäng ning Röhnrad'i omad tegid üliüliägeda show). Seal sai ka erinevaid asju proovida, näiteks mina käisin Röhnrad'iga sõitmas. See oli üliüliraske! Sul peab olema ikka päris palju jõudu, et seal midagi teha. Aga vähemalt sain proovitud ning kui minu koolis peaks see juhuslikult toimuma, lähen ma kindlasti sinna trenni. :) Õhtul aga läksime Andrea juurde barbequele. Sinna oli kokku kutsutud nende pere lähedasemad sõbrad. Kahjuks olin ma oma reisist väga-väga väsinud ning ei saanud paljudega eriti nagu jutule ka. Seetõttu tulin juba kümnest koju magama, hostpere aga jäi sinna. Sellelt peolt leidsin ühe väga armsa tädi, kes pakkus pärast mu lugu, kus rääkisin, kuidas ma hakkan teistega koolis kaasas käima, et ma võin ka temaga kaasa minna. Ta töötab kuskil haigete laste koolis vms (ma ei tea, kuidas seda nimetatakse, appi!). Loomulikult mu hostisa mönitas mind kogu selle aja, et ma istun ainult oma nutitelefonis jne (loomulikult naljaga). :D Aga mul oli tõesti seal igav ja ebamugav.




:D


Pühapäeval käisime aga hostema Ladies Circle liikme juures hommikusöögil. Neil on  tava, et kui sa saad teiselt liikmelt kaboimütsi, pead sa kaks "leedit" kutsuma enda juurde külla, kas siis hommikusöögile vms. Tavaliselt tehakse seda õhtul, aga kuna nad ei leidnud kõigile sobivat aega, otsustati kutsuda meid hommikusöögile. No olgem ausad- toit oli väga maitsev jne, aga mul oli seal üliigav, sest ma ei saanud neist eriti aru (nii hea sõnavara mul veel pole ning nad rääkisid ülikiiresti) ning ma olin ikka veel üsna väsinud. Ma ei suuda end lihtsalt välja puhata ning ma ei saa isegi aru miks. Kell kolm jõudsime koju ning siiis hakkasime vaatama jalgpallimatši BVB ning Herta BSC (Berliini meeskond)vahel. Loomulikult BVB võitis seisuga 3:1. :)


Mütsi sai nüüd mu hostema. :D



Alates uuest nädalast hakkan ma  käima koos oma hostema, hostõe, Andrea ning ühe naisega veel, koolis kaasas, et ma koju ära ei sureks igavusse. :D Ma arvan, et see on üsna huvitav, kuna Saksamaa koolid on üsna erinevad teineteisest. Lõpuks saan ka hakata tegelema spordiga, millest tunnen täiega puudust, sest see saiasöömine siin on kõik untsu keeranud haha. :D




Ilusat algavat kooliaastat teile sinna Eestisse! :)
Kallid musid paid xo <3

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar